مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-11سياسي

فارس من|معاونت فرهنگی شهردار اهواز ناتوان از ایجاد فضاسازی مناسب برای محرم


بر اساس قانون، معاونت فرهنگی شهرداری موظف است تا با هدف گرامیداشت ماه محرم فضای معنوی مناسبی را در سطح شهر فراهم کند اما در اهواز شاهد ایجاد چنین فضایی نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار توجه شهرداری اهواز به فضاسازی های شهری در راستای گرامیداشت ماه محرم شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

در این کمپین عنوان شده است: کافی است فقط کسی از پلیس راه اهواز وارد شهر شود؛ از محله برومی گرفته تا کوی امام خمینی(ره)، از کوی رسالت و نبوت و سپیدار و باهنر و صد دستگاه، تا زیباشهر و یوسفی و.

تنها چیزی که به وفور مشاهده می شود، خیل ارادت مردم به سیدالشهدا علیه السلام است که در قالب موکب های مردمی مشاهده می شود ولی دریغ از ذره ای فضاسازی در سطح شهر از جانب شهرداری به جز موارد بسیار معدود و جزیی که ظاهراً بیشتر جنبه رفع تکلیف دارد تا اهتمام به این مسئله.

بر اساس قانون مصوب شهرداری ها، معاونت فرهنگی شهرداری موظف است تا با هدف گرامیداشت ماه محرم فضای معنوی مناسبی را برای عزاداری سرور و سالار شهیدان در سطح شهر فراهم کند و در این راستا لازم است تا با نصب المان های شهری در تمامی معابر و میادین منطقه، به انتقال پیام عاشورا در بین سایر احاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان کمک کند که با گذشت چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|معاونت فرهنگی شهردار اهواز ناتوان از ایجاد فضاسازی مناسب برای محرم

فارس من|معاونت فرهنگی شهردار اهواز ناتوان از ایجاد فضاسازی مناسب برای محرم